Onsdag 18 juni

Hej och Hallå!
Värmen är definitivt här hos oss på allvar. De steker!!

Lite sol o bad på stranden, chill på Beachcluben och käk på E4.an... mysiga dagar säger jag! :) Jobba ikväll och ferre efter det. Smygpremiären av nya UnderBar är över och istället är det storpremiär på gång. Jag drar dit direkt efter jobbet klockan 04 och lovar att leverera ;) Det är jag tydligen bra på där... Hahahah! Det blir nog ett avslut på Beachen oxå...

Miss U like hell!!

Liten och busig...

PUSS!



Do your thing:
Postat av: sandra

hej jo det är bara bra, jobbar o sliter, midsomar ska vi tillbringa hos alexanders kompisar, blir crika 17 personer. De bor typ där man man pockar jodrgubbar i truve. Nu ska jag åka o jobba 12-21 det suger rätt hårt men ska inte klaga fick ledigt midsommar o midsomardagen... Vad ska ni hitta på själva i morgon då?



Klart man tyckder att de är söta o fina hundarna.



Ha det så bra, kramar

Postat av: Therese

Hej gumman!

Kan förstå att det känns tungt nu men ge icke upp!! GHem kan du ju alltid åka men det är inte varje dag man får glassa runt på Mallis, eller hur! Njut av tiden där, alla finns ju kvar här hemma. Saknar dig så mkt, kompis!!

Kramar kramar

2008-06-19 @ 18:22:24

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin