Åh!

image894

Se!! Ett mirakel skedde idag!

Dom här muggarna har jag gått o tänkt på sen jag såg dom första gången innan jul! Sen när jag väl var inne i butiken trodde jag dom var slut. Idag hade just denna butiken utförsäljning och rätt var de är ser min mamma en svart mugg stå helt själv på ett bord! Jag greppar den med järnhand och tänker JAAAAA! Men lite udda att ha en kanske. Jag går ett varv och finner tre till! Förstår du? Ett mirakel! Så nu har jag 4 exemplar av mina älskade muggar som jag trodde var förlorade! Snacka om fate!

Bara därför ska jag göra något jag inte gjort på länge... TACKA ödet! This was great :)



PS: Nytt 
Charterfeber här ;)

Do your thing:
Postat av: Malin

ser snygga ut :D

svar: ja, det kommer det bli!

Postat av: Linda

Tack detsamma

2008-03-15 @ 18:52:23
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: deardiary

haha! de var ju supersnygga :)

2008-03-15 @ 19:05:44
URL: http://deardiaryy.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin