Hoho jaja...

Hej där!
Äntligen har jag landat hemma igen. Mätt och belåten är jag med. Pannkakor i kistan är aldrig fel ;)
En otroligt "påfrestande" dag på jobbet må jag säga. Vi tar de från början...

Jag var i god tid, som vanligt. Men ändå kom jag försent. Rondellen precis innan jobbet var avstängd och jag blev ombedd av en snorkig polis att vända. Jahapp, soppatorsk i hjärnan. Hur fan kör jag nu? Slänger mej på telefonen i ren panik och medlar med mor min. Vi kommer fram till att jag måste åka en rejäl omväg. Jag rapporterar till donken att jag nog blir lite sen. Vilket var helt lugnt.. Puh!

När jag traskar in på jobbet står de en hög med people vid kassan. Bland annat högsta hönset och en kontrollant, som ska granska oss under dagen. Verkligen HELA dagen.

Nåja, jag tror jag skötte mej ;P Och nu ska jag bara andas ut i sofan och njuta av min lediga fredag som är på ingång. Ha de gott i tillvaron!

image868
Bild: Google.se

Do your thing:
Postat av: M a r i a

haha va bra :D den är ju lite knasig precis jag jag :)

Postat av: jessica

vesstja. men det var inget.. kom jag på! haha. fast jo: du kan få tipsa om en skitgod drink! ;)

2008-03-06 @ 21:54:09
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Mikaela

Vad ska dom göra om du inte skötte dig? Sparka dig? Hahahaha! =)

2008-03-07 @ 01:07:33
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin