Skärtorsdag!

Go'dag gott folk!
Idag har vi en skär torsdag. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag hade vart ledig idag! Just denna dag... det hade jag behövt. Men nu är jag inte det. Jobbar från 11.30 till 20.30.

Jag har iaf hunnit med en skön morgon. Både promenad och dusch.
Nu ska jag bara varva ner med en brak-frukost och läsa tidningen! Mmmmm... det doftar gott från den varma chokladen! :)

Hinner inte svara på några kommentarer nu bloggers!
Men de tar vi igen imorgon då en update om kvällen oxå kommer!!
Lämna gärna en rad idag ändå, så blir jag glad ;)

Ha en super duper bra SKÄRTORSDAG nu allihop! Pözz!

image907

Do your thing:
Postat av: Helena

Godmorgon! Här vaknar man till en riktig snöstorm, brrr. Ha en bra långfredag!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin