Hoppla!


Hemmakvällen har på någe vis uteblivit. Ferre med galen inställning och vrickade slut ;) Hahaha! Men idag tänker jag sooooova! För jag behövs inte på restaurangen och ännu har vi inte öppnat Oas. Så ledig och SOVA sa jag!

Jag spårade totalt i måndags. En sån full kastrull ska vi inte se igen :P *KLING* Hade därför en lugnare kväll i tisdags. Inte hemmakväll men lugnare... ja lugnare helt enkelt.

Men igår vare avslutning för grupp 2 på Barskolan. Drinktävling och sen köra galet! Jätte kul kväll ;) En hypnotisör (eller va de heter) på Beachcluben och vare sig jag tror på det eller ej så vare skoj att se på! Hahah! "You're funny!" :) Blev ett antal glas av min egna drink... som alla btw verkar gilla skarpt ;) Tjooo!

Jag och M kom väl hem som vanligt vid 7-tiden på möra. Tänkte sova ut men nehepp, då blir man väckt att hyresvärden som ska kolla fönstren eller nåt. Sen passade hon på att klaga samtidigt på vårt stök och krävde at vi städade :/ Sagt och gjort. Nu ska vi verkligen hålla det SNYGGT! Speciellt nu när Linda åkt hem och vi får 2 nya roomies. Jag längtar dock tills alla vi 4 nu kan flytta till den andra lägenheten!!

Nää vet ni vad? Nu äre dags för lite chill på Beachcluben. En kaffe :)
Take Care Sweethearts! Jag saknar mina hjärtan i Sverige!! Puss!

image998

Hyresvärdkärringen, det här är inte Emelie & Mikaela.
Det här är några andra. Fuck You! Puuuuss & Kram!





Do your thing:
Postat av: Anonym

svar: ja sjukt gott :D

Postat av: Sabine

tack så jättemycket :)

2008-05-08 @ 15:53:06
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Majken

vilka underbara bilder i din header! haha gud så törstig jag blev nu ;)
ha det gott!

2008-05-08 @ 16:16:02
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Helena

Hej det var längesedan! Kul att höra från dig. Här är allt bara bra, har varit lite hängig men känner mig bättre nu. Hoppas att allt är bra med dig. Kram!

2008-05-08 @ 19:03:26
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej sweetie!
Åh, tack. Funderar allt på att göra något med dem. Men det är svårt att få ut sitt namn då det verkligen krävs att ha en speciell nisch för att komma någonstans :o)

Well, låter som ni har det ganska bra ändå. Har den tredje av er åkt hem säger du? Hoppas som sagt att lyckan fortsätter där borta!

Om några dagar lämnar jag också Sverige. Ska åka till Prag på söndag med klassen. Känns sådär eftersom jag har så mycket omkring mig. Men det ordnar sig nog :o) Snart är skolan slut med, helt otroligt. Take care där borta.

Kramar!!

2008-05-08 @ 20:15:12
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: Anonym

Men emelie!
snygg bild!! hoppas ni ha de super, man kanske kan kolla me tessan om man ska ta en liten semester ner till er, för ja är sjukt sugen på att åka utomlands nu!!! för här sitter man ju ivärmen inne var dag nu, sommaren är verkligen här!

Puss& kram ida

2008-05-09 @ 11:00:49
URL: http://stayhard.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin