Oas Öppningen!


Heeeeeeeeeeeeej!
Jävlar va kul jag hade igår! Jag har hittat min plats här i magaluf och du kan fethajja att det är BAKOM baren på Oas :) Allt gick fint och jag ser fram emot morgondagens jobb. Jag är nämligen ledig ikväll. Och det passar ju ypperligt då det är Kinky Pinky tema på Beachcluben! Hmm, what the fuck ska man ha på sig tro?

Glada premiär gäster!
image1012

Mina kollegor! Therese och Sara
image1013

Inte så mycket folk igår. Säsongen har inte riktigt kommit igång än. Men jag skakade en Dadda där och en Emelie's special där ;) Roligt att jobba i en bar där kvaliteten är viktigare än mottot "I med spriten, ut med skiten!" liksom... ;)

Nåja, hem och sova en sväng nu. Sen KÖÖÖÖÖÖÖÖR vi! ;P
Pussssss!



Do your thing:
Postat av: Linda

Du verkar ju ha lika roligt hela tiden=)
Kram

Postat av: Sabine

alltså jag är inte alls avis på dig..

2008-05-18 @ 13:56:12
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SOM du körde igår...

2008-05-18 @ 16:54:07
URL: http://beautifullife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin