Tröttis!


Ögonen åker ihop. Jag blundar. Snart sitter jag här och sover. Borde sovit lite mer idag men istället... upp och hoppa. Nu köööör vi! Mottot här nere ni vet ;)

Helkul kväll ute igår. Jag och Marica körde lite förferre hemma. På med nya klänningen (ok, jag provade flera olika outfits under kvällens gång men tillslut blev de nytillskottet), sen ut och körde galet.

Idag klockan 17 bänkar vi oss på Barskolan. Avslutningsdag för grupp 3. Drinktävling och galen fest på kvällen. Jag har ju inget annat val än att festa med dom... right? ;)

Önskar jag aldrig hade slarvat bort kameran! Vill lägga in partypics till er :(
Men förhoppningsvis får jag lite bilder av Mikaela snart.

Ha de gott där ute! Pözz!

image1016

Do your thing:
Postat av: Mikaela

*Host, Host* Inte dyng sa du igår...?! DYNG säger jag att du va! Emelie borde hållas borta från absinth! Neeej, men iaf när jag inte kan dricka. Jag vill också. Ikväll utgång! (Alkoholfri för moi).

Postat av: Emelie

Usch så himla trist att kameran försvunnit. :/ Hade gärna sett partybilder ;) Kan ingen av dina kompisar fota nästa utekväll då? :)

2008-05-23 @ 15:52:51
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Carolina

Thanks :)

Bloggar du från Mallis nu då? Shit vad skoj med bartender :D

2008-05-23 @ 16:47:22
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: Carolita

Låter som om du har det toppen juh!
Ålltså jag är i Chile fortfarande, men det är vinter nu =(

2008-05-24 @ 06:14:14
URL: http://chululi.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin