Vad jag saknar nuuuu!




Idag saknar jag Sverige. Inte så att jag vill åka hem direkt. Bara att jag verkligen saknar allt. Familjen, Vännerna, den underbara hårbollen på kortet!! Och självklart den svenska sommaren som tydligen är på väldigt god väg...

Att bara åka ut med båten, lägga sig på en klippa och njuta av solen medans vågorna slår lite lätt mot berget. Att gå barfota i gräset hemma på gården. Eller bara gå Helde-rundan  en sen eftermiddag med Bumbi :)
Shiiieeeet, nu blev de nästan lite jobbigt här. Fan va jag längtar efter allt det där!! Jag vill krama alla hemma som betyder så mycket för mej! Gosa med vovven och ligga i sängen framför gamla OC-avsnitt.

Nåja, jag kan drömma om allt det där. Hemma och här är två skilda världar för mej.
Jag har det jätte gott här och igår lyckades vi med den här bra'iga utekvällen! Lagom av allt! ;) Vi kör en repris idag...

Solong!



Do your thing:
Postat av: Mikaela

Repris ikväll är det absolut!

Jag tycker en EXAKT repris skulle sitta fint.

Förutom en liten incident som skedde på beachcluben som vi kan slopa... SOPA! Me, that is!

Kanske en lite tidigare utgång. Blev stressigt från Casablanca till Viking igår... Höhö!

Postat av: Mikaela

Repris ikväll är det absolut!

Jag tycker en EXAKT repris skulle sitta fint.

Förutom en liten incident som skedde på beachcluben som vi kan slopa... SOPA! Me, that is!

Kanske en lite tidigare utgång. Blev stressigt från Casablanca till Viking igår... Höhö!

2008-05-27 @ 16:21:34
URL: http://beautifullife.blogg.se/
Postat av: L

Det är fullt tillåtet att sakna hemmet även om man har det super där man är. Förstår faktiskt att du saknar svensk sommar. Jag var bara borta i en vecka och var jätteglad över att komma hem sen :o) Tokigt.



Varma kramar

2008-05-27 @ 20:12:02
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej, det är väll klart att man längtar ehem en del dagar. Vem skulle inte göra det?!

Hoppas du har det ganska bra iaf.

Här har det varit kanon väder i ett par dagar nu och ska bli varmare till helgen tydligen.

Det ska bli fint hela sommaren stod det i tidningen idag, man får väll se hur mycket det stämmer=)

Kraaaam

2008-05-27 @ 23:51:50
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin