All lust bara sugs ur. Sugs ur? Jaa, sugs ur!

Fan va man kan bli trött på tekniken ibland. Jag kan inte räkna på mina 2 händer hur många gånger jag velat slänga ut datorn genom fönstret sen jag kom hem från den underbara kryssningen.

Gjorde om hela Reunion-videon idag. Och vad får man tillbaks?
Elefant-skit rakt i fejjan. Vi snackar pure evilness. DET GÅR FÖR I HELVETE INTE ATT PUBLICERA FILMJÄVELN I MOVIEMAKER NU HELT PLÖTSLIGT!!!!!!

Men jag är inte upprörd. Inte alls less.

Jag är åter på jobbet idag. Åker om 5 min faktiskt.
Jag orkar inte dra ut på helgens sammanfattning längre. Jag skulle ju låtit videon göra jobbet men... nånting hände. (Kan vi snällt uttrycka det.) Sååå... jag hade jätte kul o träffade massa glada mallis-folk! Lite göteborgare och så pinnarna :)

Jag ska ta mej fan fixa videon.
Men inte nu. Så håll ut! Seeeeeeeeeeeeee YA!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin