Bacardi hit och vodka dit... Min Bartender-himmel!

Sorry babes!
Ingen tid funnen till bloggen idag.

Ändå har jag suttit ångest-framkallande länge vid datorn nu. Men jag har "jobbat hemifrån"! Hahaha, så vuxet ;) Suttit med drinklista och inköpslista. Jag har stirrat mej blind på Menigos sortiment och skrivit upp varenda Bols-flaska som finns känns det som. Men det går inte at beskriva dock hur härligt och otroligt kul det är att mer eller mindre ha fria händer när det gäller vad som ska finnas bakom baren :D Jag har vart i bartender-himlen!


Det kommer bli så sjukt najs. Ultra fun att sätta upp Skybaren och fixa ;)
Can't wait!

Nu äre dessvärre time for Ms Ericsson att sova.
Sista workin-day på donken imöra. 12-16.  Kunde inte tänka mej ett bättre slut faktiskt ;) Natti!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Har sett Bols utbud tidigare och amigo dom har myyycke att välja på. Välj rätt nu bara ;)




Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin