Finally!!



Gud vad jag har saknat er mina vänner! :)
Bacardi-familjen har anlänt.

Jag älskar verkligen att blanda drinkar! Tyvärr beställer folk än så länge mest vin och öl. MEN, idag fick jag göra min egna drink Saturnus och 2 st Mojitos! Love that kind of drink. Snyggt ska de va!

Det här är en alkoholfri variant.  Dom jag gjorde idag var i mindre glas och dessutom fick jag fria händer att slänga i en likör ;) Härligt. Det blev granatäpple!


En drink ska vara en fröjd för ögat ;)

Time to rulla in sig i täcket och stänga dom små gröna.
Jag längtar redan till frukost. Är sviiiiiiiiiiin hungig. Natti Natti dunfjun!


PS. Dagens knasiga:
1. Jag har ätit rått kött. RÅTT alltså.
   Men det var helt okej faktiskt. Jaa, jag är lika äcklad som du nu.
2. Jag råkade hyvla av en bit av mitt finger när jag skar lime.
   Jag kan dock ha överdrivit lite när jag svimmade på
   golvet och skrek "I see a light..."...

See ya!


Do your thing:
Postat av: Sodastreem

"Hyvla av en bit av fingret".

Sounds like over-statement 2 me tho =)

Leverera en Golden i helgen då sa jag.

2008-11-20 @ 02:22:17
Postat av: Linda

Tack jag mår bra. Hur är det själv då?

Postat av: jessica

vaddå för kött???

2008-11-20 @ 13:11:11
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: sandra

Hejsan, har du nått förslag på någon god bål man kan göra.Tänkte ha den på juldagen?? till fest kram sandra

2008-11-20 @ 14:13:15
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/
Postat av: Melissa

Gillar också barjobbet... och främst att få vara lite kreativ! Himla roligt på slutet... du fick mig faktiskt att le... inte det lättaste numera.

2008-11-30 @ 04:09:24
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin