Fuckin Leeds!

Idag börjar Leeds-helgen. Den Reunionen jag och Mikaela skulle vart på. Men nånting kom i vägen... typ mitt nya jobb ;) Så jag tänkte att det nog inte var meant to be helt enkelt. Men de är inte för inte som de gnager uppe i hjärnkontoret nu. Jag vet allt vad som händer på sånna där Reunions... och den brittiska befolkningen är ungefär 711 gånger bättre på rave än vi skandisar.

girls,beer,jagerbombs,rave,missyaloads,feckinmillions,
magners,sambuca,aftershock,darrenstyles,prettygreeneyes,
theokpose,shutup,babybabybaby,magalufmadness,pissed


- Yes!


Fuckin Leeds
48 hrs of hell...




Do your thing:
Postat av: Mikaela

Hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata, hata. Kinda wish i was there tho.

Postat av: jessica

haha är inte sånadär rejvplace asjobbiga? eller jag som är gammal i förtid kanske ;)

2008-11-28 @ 15:50:52
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin