I like these tuesdayz!


Och poff! så va den där dimman borta!
Nej de är den ju inte. Men jag önskar att jag kunde vifta lite med fingret och locka fram solen. Allt blir så mycket gladare då. Nu är detta iofs en ganska bra tisdag ändå... Jag ska åka till stan och uträtta lite ärenden. Sen ska jag träffa underbara Mia och luncha. Och ikväll ska Nathalie fräscha upp mitt hår. Har dock inte bestämt än vad jag vill hitta på. Gillar färgen på mitt hår nu :D Men utväxten behöver fixas. Mera ljusa slingor? Eller mörka slingor? Dom mörka slingorna kommer ju inte synas såklart men då kan jag behålla min nuvarande färg. Oh well... alla dessa val i livet ;)



Va de än blir är jag säker på att jag blir nöjd! Jag har haft alla tänkbara nyanser på mitt hår. Älskar att förändra och förnya! Allt från mahognyrött - platinablont - daaaaark. Trivs bäst, de gör jag nog dock i mitt allra mörkaste svall. Eller den guldiga nyansen. Hmm... Well, folks - I think we have a tie :P

 

Arrrriba!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin