Ikväll är A.L.L.A välkomna!

Hej på er!
Gårkvällen gick super! Mycket folk men allt flöt på.
Det bjöds på champage uppe i Skybaren och sedan vin och öl nere i restaurangen tillsammans med buffé av olika snittar och småplock.

Jag och en annan tjej körde bar de sista timmarna där nere men ikväll blir det jobb uppe i Sky. Jag fixade det mesta igår. Ska bara plocka upp lite mer flaskor och glas sen ska vi nog vara redo för kvällen. Det är verkligen jätte fiiiint! Ska försöka ta lite kort idag så ni kan få se baren!

Igår träffade vi oxå Ulf Wagner för första gången, stjärnkocken som står bakom R-Skrapan.
Jätte trevlig man, precis lika dödlig som oss andra ;) Skönt med sånna människor.

Börjar kl 14 idag.
Snart iväg alltså. Men imorgon är jag ledig och med farsdag på schemat blir det nog en mysig härlig slapp söndag! Jag slutar vid 02-snåret i natt oxå så bloggen ligger vilandes under dagen. Men håll ut så ska jag nästan lova lite bilder att bjuda på imorn då! :)

Solong!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin