Lyckad Grand Opening!

... men nu tar jag helg!

Hola Guapa's!
Som M skulle sagt . Jag är sämre än gnaget. Detta är den enda bilden ni får idag. Haha! Alla som haft Grand Opening vet att tiden kan bli knapp. Mycket som ska göras och klaffa ;) Tiden räckte inte till helt enkelt innan vi öppnade baren 17.00 igår. Men det kommer, det kommer. So don't go nuts on me now ;)



Champagne-glasen är superfina IRL så att säga.
Tyckte jag hörde en fågel viska att det är självaste Peter Harrysson som designat dom!

Men hur som helst, allt gick jätte bra!
Lagom med folk för att vara första dagen tror jag. Allt är så himla fint och mysigt och flashigt och ja... perfekt arbetsmiljö :) Många sa att dom fick storstads-känsla. Och det är sant, man kan inte tro att Skybaren man jobbar i faktiskt ligger i lilla Lidköping.

Nu är jag ledig i 2 dagar. Min helg har just börjat. Det är farsdag och syster är påväg hit. Käka lite mat ihop och sen fika. En mysig söndag med andra ord. Stillsam, och det räcker gott för mej.

xxx

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Mitt jobb är gjort, det är sagt. As u'd say "its allready been brought..."

Njut av helgen. Söndagar är HELIGA, det kommer du märka ;)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin