Papi-day!

Så var denna söndagen påväg mot sitt slut. Och det blev as predicted lugnt och skönt. The beauty of a Sunday.
Massa fika och mysigt sällis.

Nu hade jag nog bara tänkt ligga i sängen och plöja serier :)
Kan dock inte bestämma vilken det ska bli?
Roswell? Mysteriet på Greveholm? Sunes jul?
Vakna utvilad imorgon iaf och börja dagen med lite motion. Käka en härlig frukost och njuta av ännu en ledig dag. Dock måste jag säga att jag gillar att vara på jobbet nu ;) Feels like home. Och bättre staff än vårt gäng får man leta efter!

Puss och god natt mina vänner!


Do your thing:
Postat av: Emil

Sunes Jul!!!!!! Så helt fantastiskt underbart. Pappa Rudolf är kungen!



Ha en bra dag!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin