Phew...

Good Afternoon Babes!
Afterworken var en succé ;) massa folk! ja hela kvällen var lyckad. Kom en hel drös med nykläckta 18-åringar vid 24-tiden igår oxå. trevligt, till en viss grad :P Man har liksom kommit ur det där stadiet som dom befinner sig i nu. Hahaha!

Men jag blandade massa drinkar igår och det var very FUN!
Och både M och N kom förbi och tog sig en drink! :)

Hoppas på lika mycket folk ikväll. Och idag får jag hjälp i baren oxå.

Det var längesen jag slängde in Dagens Drink.
jag gör det sen. Pråmiz! Ska bara käääääääääääka nu.
xxx


Men mikaela, va gööööööööör du?
Vill du inte ha soda? Drick nu :)


Do your thing:
Postat av: annie

HAHA! jag fattar skämtet, JAG FATTAR SKÄMTET!!! GOO MIKALEA!! HATTEN AV! puss på er båda!

2008-11-22 @ 15:43:10

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin