Tjena Kexet!

Så här sitter ni o smular mitt i natten?


Jag har vart på jobb. Mitt underbara jobb :)
Tänk fan, hur många gånger i livet säger man dom orden? Mitt underbara jobb! Jag är galet lyckligt lottad. Nu äre bara Sea World typ som står högre i kurs på jobbfronten ;)

Sen hade jag ju ett underbar liv i maggan oxå.
Det jobbet var oxå guld... in more ways than one.

Appropå guld i maggan, jag vaskade lite på facebook idag.
Får se om man kan få lite tresure tillbaka. Det kan man allt tycka att jag är värd.



Nä, Sune... nu får du plocka upp smulorna efter det. Time to hit the kudde.
Sleep tight!


"De aer ikke rart man får adhd hvis man spiser så mye sukker."






Do your thing:
Postat av: Linda

Vad härligt att du trivs.

AND YES! Nästa vecka är det du och jag som tar en fika. Punkt. Vilka dagar funkar för dig?

Du får jättegärna ta dig en titt på lite foton. Men gud, jag kan ju inte SÄLJA dem till mina vänner? Det känns ju tokigt. Hm. Well. Ska se vad jag har över Lidköping iaf. Kram.

Postat av: sandra

Hej, ja det ska bli himla skönt att komma ifrån allting i hela 20 dagar.. =) Därför måste jag ju börjar planera innAN. Finns det en sådan på sytembolaget här i stan.. sours eller vad det hette..

2008-11-21 @ 11:07:00
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin