And what a monday glory it was then...

*suck* Regn igen.
Det är sånna här dagar man bara vill lägga sig under täcket och somna om. Alternativt kika på en gosig film. Ligga i sängen iaf. Punkt.

Men de får jag inte.
Jag gick upp redan klockan åtta!

Riktig långkörare till morgonprommis med mamma o vovve.
Skönt. Om en timme ska jag befinna mej på jobbet. De är ett glidarpass idag. 3 hrs.

Vad eftermiddagen bjuder på står ännu inte skrivit i stjärnorna.
Kanske skulle jag faktiskt lägga mej under täcket igen o kika på en film?
Eller så ska jag ÄNTLIGEN fila på mitt o Mikaelas "innehåll"... *skratt* Ett efterskalv av Magalufs jordbävning och påhitt till Reunion :P

Jag ska oxå bygga upp en drinklista.
Kanske klar redan till morgondagens möte med nya cheferna?

Trevlig start på veckan!
And have a great monday glory!

Loves ya! ♥ Xoxo!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin