En sån där "jag-vill-bara-ligga-under-täcket" dag

Suck. En lättnadens suck. Äntligen hemma igen. Trodde aldrig att den här arbetsdagen skulle ta slut.
Nu kan man ju fråga sig vad jag gör uppe såhär sent? Aaa Kerstin... det här är vad jag hunnit med sen jag slutade:

* Vart uppe ultra snabbt på Gabriels o träffat M som jobbade där ikväll.
* Hämtat mor med kompis i stan, som vart på Ladies Night i gbg.
* Vart ute i bushen, for real. (Kompisen bodde där)
* Suttit vid köksbordet o käkat pizza med mamma klockan 2 mitt i natten


Nåja, jag väntar på att M ska logga in på msn. Jag tror hon har gjort en gammal classic o däckat på sin hamburgare eller nåt. Näää, se där! Nu logga hon in bara för de ;)

Nana.
Vi hörs imorn! Eller senare idag menar jag....

Loves ya! ♥ XoXo



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin