Hi ya Flowers!


Springa ja... hmm, jag ska va ärlig. Jag funderade starkt på att hoppa detta. Det kändes inte aktuellt när jag drog upp persiennen och möttes av frost. Men jag bitch-slapade mej själv och hoppade i lite varmare kläder. Sen kan man väl säga att jag och Enza intervall-tränade ;) Vi tog en promenad med både walking and running. Jag tror hon tyckte det var kul. Skönt. Det hade ju vart onödigt om vi båda funderade över va de här skulle va bra för.

Djupsnackar med M på msn as we speak.
Hänt lite på fuck-up-fronten for her sake, så vi ventilerar och analyserar. I sann Emelie-Mikaela-anda alltså. De saknas bara närkontakt, kaffe och ett mysigt fik. Sen är vi i hamn ;)

Samma jobbtider idag, 16-00.
Nu ska jag käka en härlig kycklingsallad och umgås med mor som slutat jobbet.
Peeeace!



Do your thing:
Postat av: jessica

duktigt att springa!!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin