I'm sick, *host host* Buhu, me whore.


Kände redan igår egentligen att läget inte var på topp. Febrig.
Idag funkade de nästan inte ens att komma ur sängen... så idag blir det en lugn dag. Med film o mys, njuta av vädret, måste dock in till stan snabbt o handla o köpa mina uggs.

Min förmiddag spenderades ute på altanen, med täcke, kudde, cosmopolitan och LOKA Hallon. Solen värmde gott. I brevlådan låg förresten mitt efterlängtade paket! Visar sen.



Hahaha! Det här är ju galet, fick nyss samtal från Harrys i stan. Nu ska jag dit på intervju nästa vecka!
Massa jobbintervjuer helt plötsligt. Tänk, förra året sökte jag massa jobb och fick nej tack till svar. Om ens det... vem kunde tro att Magaluf öppnade så många dörrar? SWEET!!!



Do your thing:
Postat av: Mikaela

Det är inte läge att vara sjuk, så vad gör du?



Håller tummarna för jobben... halvt iaf ;)

Postat av: sandra

ÅÅ vad roligt, skulle också vilja ha något nytt jobb.

2008-10-14 @ 17:31:33
URL: http://sandralundström.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin