Make up your mind damnit!

Sol, regn, sol, regn.... larvskit! Antingen regn eller sol, hur svårt kan de va?
Ja visst, jooo uppenbarligen är en hel del saker jävligt svåra!!!

Men nu ska vi inte vara sånna. Jag har trevligheter att bjuda på oxå!
Har träffat en gammal jobbarkompis över lunch idag. Mysigt! Sen var en fika med M inplanerad men regnet satte stopp. Nu kanske de blir en trevlig eftermiddagsfika ändå.. om jag får säga vad jag tycker :) Jag är i stort behov att tjata sönder hela min situation med Mikaela!

Och sen fick jag ett trevligt telefonsamtal nyss.
Waynes Coffee i Skövde vill träffa mej nästa vecka :)

Loves ya! ♥ XoXo




Do your thing:
Postat av: Anonym

Waynes coffee? I Skövde? Du är SÄMST! På riktigt

2008-10-02 @ 16:47:55

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin