Oj så skönt!

Vilken låååång morgon jag fick ;)
Vakande åtta, sa åt hunden att sova lite till eftersom jag helt enkelt vägrade gå upp då.

45 minuter senare fick de va nog tyckte hon. Ok, bara att pallra sig ut... och när man väl är uppe kan man lika gärna käka frulle jöö. Kände ett starkt sug efter Charterfeber när jag smält maten. Och det finns ju ingen bättre plats än att se CF i sängen :P Sagt o gjort, hann inte ens halvvägs in i avsnitt 5 innan jag snarkade på kudden igen.

Nu äre time for lunch-date med N på stan.
Jag har seriösa cravings efter deras kycklingsallad!

xxx

Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Hej gumman!



Jag och jocke tittar förbi i morrn då en kortis:) Det blir väl att vi kommer efter 19 nånting typ!

Hör av dig om det blir några ändringar är du sweet:P



Kram på dig!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin