Oops! I did it again...


Jag kastade mej utför klippan: Nu ligger jag här halvt ihjälslagen
Jag hoppade i bassängen och viskade "Come 2 mama": Gratis hajmat
Jag sprang in i elden: Jag känner mej stekt
Och jag cyklade utan hjul: Ååååå cykeljävel!

Vad fick jag för det?
Undra hur många gånger jag använt ordet Que pasa? här i bloggen? Hur många gånger jag inte fattat vad det är som pågår? Vad jag uppenbarligen har gjort? Eller vad folk sagt om mej since i left...

Visst, vi konstaterade igår att det är jag som är liiite konstig. Inte bara han är ett Fuck Up. Fine.. sure. Men! Jag förtjänar inte totally silence för det. Han vet vad han gör nu och det är INTE det Fuck Up.et som jag lärde känna.


4 feckin million sake! C'mon, meeeeeet me half ways!



Do your thing:
Postat av: sandra

hejsan när jobbar du nästa gång ?? Fans det några lediga tider.

Postat av: Linda

Vi ses snart igen va? ;)

2008-10-01 @ 20:47:44
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin