saturday in? saturday out? saturday work? or saturday sick? well it's saturday 4 sure


Jag hänger fortfarande löst. Snuvan ger sig inte och hostan tränger sig på. Det låter som jag pratar genom näsan. Men till jobbet, det ska jag. Måste nog erkänna dock att jag får känna lite på det. Kanske inte kan stanna ändå till nio ikväll om det fortsätter såhär. Hälsan är trots allt viktigast. (Har jag hört...)

Jag har oxå hört många som blivit regelbundna sjuklingar efter en säsong i Mallis.
Något med att immunförsvaret inte skulle kunna ta all sprit man klunkar där nere... pfft, eller huuur? Jag har iaf tänkt på om de där kommer drabba mej med? Jag som i stort sett... aaa aldrig är sjuk.

Fast Mallis-baciller har jag smakat förr.
Kusligt krasslig efter Barskolan 07.

Här är oxå något sjukt. Eftersom detta inlägget ändå hamnade på de temat :)

See Ya!

Do your thing:
Postat av: Mikaela

"En sån där dränkt tampong i röven", skulle kunna vara synonym till "Ta den i prutten"


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin