SUNday


Jag vaknade till sol! Vilken tur jag hade.
Var de dagens tur kanske? Är de slut nu?

Idag ska jag åka till Överby en sväng faktiskt. Var längesen.
Inte för att planen är att trasa sönder mitt betalkort. Den möjligheten finns inte ens. De va dagens sanning. Den turen hade jag inte. Jag önskade nämligen att jag skulle vakna med ett par mille på kontot oxå men... aaa man kan inte få allt i livet.

Jag är ganska tacksam för solen.

Nej fan, om de ska hända nåt på de gär bygget lär jag hoppa in i duschen och fixa till mej lite. Vågar knappt titta mej själv i spegeln just nu. Jag känner liksom inte igen personen som tittar tillbaka... ;)

Take care!

Ps:  Jag har hört att folk är förvånade att Kenza har "så mörk röst".
Nyfikenheten själv var tvungen
att see for her self. Så att säga...
Gå in här och klicka fram hennes röst själv. Jag blev faktiskt positivt förvånad över hela intervjun. Se där ja.


Do your thing:
Postat av: Linda

Det är så nice med lite myskvällar ibland, haha ja hade också gärna vaknat med ett par millar på mitt konto:P



Kram

Postat av: Mikaela

Men DRA då, bara dra då!

Trollhättan, pfft!

Ringa mig? Ja, pax för i helvete!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin