Black Beauty


När jag satt framför tv.n förut o käkade frulle kom jag plötsligt o tänka på en serie som jag gillade att titta på när jag var yngre. Jag älskade svarta hästar och visste att serien hette något i stil med Black Beauty. Så jag sökte helt enkelt på guldklimpen YouTube och tillslut blev det Jackpott: The adventures of the black stallion,  men jag tror dom översatte serien till "Svarta hingsten" eller nåt och att den gick på Kanal 5 alternativt Tv3.

Början:


Slutet:


Konstigt att man kan komma ihåg en serie så väl.
Innan jag ens kikade på klippen så mindes jag det mesta! Hahahaha!

Något som dock inte hittat är en tecknad film som heter Black Beauty. Vi har den inspelad på gammalt sketet videoband. Gillade verkligen den filmen oxå. :D Det finns så många serier man älskade som liten ;)

Do your thing:
Postat av: kristin

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! vad roligt att du hittade lilla meej:D hehe hur är det??

och du har sant, svarta hingsten var bäst när man var en liten skit!! hehe

ha det bäst vännen!! pusspuss

Postat av: Mikaela

Black beauty... Hur tänkte du där egentligen?

2008-10-26 @ 14:41:17
URL: http://beautifullife.blogg.se/
Postat av: kristin

Nej vad jobbigt! Får säga åt den att ta sig i baken:P haha får hoppas det blir bättre snart då:)

Jodå här är det bara fint, börjar dock bli skitfrusterad av att typ inte ha någon att umgås med, mer än sis då.. men annars är det superduper:D

Hänt ngt roligt i lilla lisch då?? pussss

2008-10-26 @ 17:56:30
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh, den var längesen jag såg! Gillade också den när jag var liten :)



sv: ja, det är hemskt!

Godnatt!

2008-10-26 @ 23:03:38
URL: http://piffad.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin