Det sägs att en upplevelse ger minnen för livet.






Jag har en lista.
Alla har en lista.
De kan vara en lista över saker du vill uppnå i livet, som ett mål.
De kan vara saker du redan har bockat av i livet..
De kan helt enkelt var en lista av saker du vill ha upplevt innan du dör.

Jag har flera listor.
Men kanske är detta den som intresserar mej mest.
Eftersom de är både utmaningar och rent nöje!
Helt enkelt saker jag vill ha upplevt innan jag dör. Minnen jag vill ta med i graven :)

1. Dyka med Vithajar.  (med bur of course)
Jag är livrädd för hajar.
Jag drar upp fötterna i soffan när jag tittar på dokumentärer.
Jag får för mej att dom finns under mej i bassängen på badhuset till och med.
Men samtidigt är jag helt fascinerad av the Great White. Ett djur som stämplats som Människoätare. Mördare. Elak. You name it.Nää, jag tycker de är coolt asså. Jag vill se hajen i vitögat.

2. Lyxkryssning i Karibiens hav.
Bara måste göras. Älskar kryssningar. Lyxiga stora flodiga båtar!
Ute på ett knall-turkost hav. Palmer och sol. Mmm! Sis, när åker vi? :)

3.  Späckhuggarsafari.
Har alltid älskat Späckhuggaren. Det finaste djuret  som finns.
Drömmen är att se dom i frihet. Norska Tyresfjord, here I come!!


4. USA
Dröm resemålet. Next to Aussie.
Jag ska dit.

Oh well, vad är din DRÖM?
Loves ya! ♥ XoXo



Jag är extremt emot att ha såhär stora djur i fångenskap, men denna
videon är ändå värd att visa eftersom jag tycker bandet mellan människa o djur
är bland de finaste jag vet. Detta är ju drömjobbet av alla Drömjobb!

Fast jag gillar verkligen inte att dom lever i fångenskap.
Så de skulle gå emot mina principer att jobba på Sea World ;)


Nä, jag gråter nästan! :)
Sååååå fint!


Do your thing:
Postat av: Sandra

Hejsan, hur gick det på intervjun idag ?? Vad sa de på jobbet nu då att du skulle sluta... KRAM

Postat av: Anonym

Hej du fina människa!

skulle du vilja ha gratis kläder från H&M eller Gina Tricot? :)

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem, hur enkelt som helst. ALLT är gratis, inga smygkostnader alls!!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-21 @ 17:05:28
Postat av: Sara

Haha det där med hajar i bassängen inbillar jag mig också i tid och otid, trodde jag var den enda med ordentlig fantasi. Drömmen är att komma till US and A (som Borat säger) och få jobba på The Rolling Stone Magazine. :)

2008-10-21 @ 19:13:11
URL: http://intimacy.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin