Well if it wasn't love, it was a lot like it


It sure was.
Men jag har andra tankar som knökar bland alla "Don't be like that", "What's the point?", "Forever and ever" och allmän confusing. Jag har tankar om min höst och min vinter. Hur dagarna ska spenderas och på vilken ort detta ska göras. Jag står inför en del val. Men dom valen tänker jag inte göra ikväll.

Ikväll ska jag sätta på en mysig film och somna gott.
Och drömma om våra Reunions! Puss o Natti på er!




Loves Ya! ♥ XoXo



Do your thing:
Postat av: Mikaela

Pax att jag älskar dina citat!

En vacker dag ska "tomten" få faaan för Whatz the point.

Jag ska förresten hoppas på också att englands bästa fotbollsspelare bryter benet, typ beckham eller nån! Det skulle kännas bra.

Postat av: Mikaela

Ps. Svaret är "U don't be like that"

2008-10-08 @ 23:58:57
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin