Why can't we heal each others heart?

God morgon bloggers!
Det är en härlig torsdag. Det är solsken.
Jag borde va på bra humör idag. Men mitt liv är inte glamour just nu.
Jag är fortfarande täppt i näsan och allmänt häng. Jag vill inte sjukanmäla mej från jobbet pga det, fast klart jag måste erkänna att de skulle kännas 1000 ggr bättre att bara va hemma idag ;)

Nåja, de är ett kort pass även denna dag. Jobbar bara mellan 17-21.30.
Jag tror inte torsdagen bjuder på nåt mer lyxigt tyvärr. En promenad snart med vovve.
Jag måste bryta min ovana att sitta uppe med datorn till 01.00 på nätterna. Det resulterar bara i för få sömn-timmar och ont i huvudet. De känns bättre att skylla på datorn iaf, hellre än att påstå att de skulle va en liten höst-depp på gång. För de är de inte. Jag gillar egentligen hösten. Ibland känns de bara liiiite för långt tills nästa gång man får gå i kjol och flip flops! That's all....

xxx


Kl: 12.50 får jag ett sms av M:
Slå på ettan, nu.
Vad säger man

Jag slår på ettan och möts av two people som sjunger DD's "The time of my life".
Ja va gör man?



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin