Är jag officiellt 21 nu?

Ha! Det visste jag inte ens själv.
När jag skulle logga in på bloggen, stod de under min bild att jag är 21 år... Que pasa på den?
Nää, fredag sa vi. Nog för att 20 känns enough nu, men jag väntar helst och kommer ut ur garderoben den 3 okt.

Jahepp, som vanligt när jag och M fikar ventilerar vi Magaluf ;)
Alltid! Hahaha! men det är oxå alltid precis lika skönt att prata av sig. Det känns bättre för varje gång och jag har kommit fram till insikten att allt är OK. Det är faktsikt det. Fortfarande har jag up's and down's men jag vet att vi kommer ses igen! kanske Leeds Reunion? Ja, om Emelie själv får välja!

Nu: Idol och en avokado.
Sen: Intro av min nya idé här på bloggen :) Hipp!

Loves ya! ♥ XoXo




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin