★ Bättre Tider o Baby Steps

Känner att jag börjar rycka upp mej.
Jag måste det iaf... när det går neråt pushar jag mej och inser att jag faktiskt har ett liv att leva här hemma oxå. Naturligtvis får man tillåta sig själv att vara deppig ibland, men om detta halvåret ska uthärdas måste jag ta tag i saker och fixa mej en schysst tillvaro.

Det är inte meningen att jag ska glömma Magaluf, absolut inte! Men nu är det en ny era, och istället för att älta "det där" och allt annat, stannar det vid fina minnen som jag gärna ser tillbaka på. Dock inte varje dag. Det tåls att tänka på hur mycket man egentligen vill bli påmind. Än hänger känslorna på en skör tråd. Baby Steps...

Jag har till och med ingått en pakt med min kära M.
Och en pakt bryter man ju inte. Eller hur? ;)



Nu ska jag laga LAX! Mumsan!
Just like old times... jag står för maten :)

Sen: Jobba 15.30 - 20.00
Take care Sweeties! ★


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin