Gääääsp!

Lyckades med konsten att bli lagom dyng igår. Tillräckligt för att ha liiite kul på Stadt och stanna tills stängning. Men jag säger som jag alltid sagt... Lich, samma folk överallt! Buuuu för att det är tråkigt!

Idag är jag trött. Det regnar massor och jag vill helst spendera dagen och kvällen i sängen. Alternativt soffan :) Det är vad jag ska göra nu! Vi får se hur det blir med Mikaelas planer inför kvällen...











Kram!


Do your thing:
Postat av: Emelie

Woo vilka puddingar :)

Din kompis blus (den gröna) är sjukt snygg. Har varit sugen på att köpa en sån själv. :)

Postat av: Tessan fr karlstad

Ser ut som ni hade ganska kul iaf, haha! Mika är väldigt fin på kortet btw :)

Det är ni alla iof! Längtar efter er!!

Pöss

2008-09-07 @ 12:09:37
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se/
Postat av: Sandra

låter som en bra planering, ska nog ta efter dig tror jag, inte är man pigg när man gått upp vid 6 på morgonen inte!

2008-09-07 @ 17:00:39
URL: http://piffad.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin