☆ Grattis Sis! ☆



Min syster fyller år idag! Hurra Hurra Hurra!
Ska snart bege oss iväg till Skövde för att fira henne lite.

Och ikväll blir det utgång med tjejerna. Är väl inget fan av Lidköpings uteliv längre men man får göra ett ärligt försök iaf. Kan ju bli kul, om humöret är med mej. Lite girl-talk och alkohol på bordet så lär kvällen arta sig bra!

Ser oxå ut som att det löser sig med jobb för min del. Gamla donken-jobbet väntade troget ;) Ska börja jobba extra så mycket jag kan redan nu! Skönt! Behöver verkligen pengarna... har ju lite planer på resor framöver! Som jag verkligen vill ska bli av!!! Tjoooohoooo för nyår säger jag bara!!

Have a good one!
Kisses ☆


Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Ha en skoj kväll. Blir det i nattas nya place??

Puss på kinden

Postat av: Linda

Trevlig helg=)

2008-09-05 @ 16:18:18
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin