Jävla Pinn-jävel, far åt heeelvete!

Nu är jag trött. T.R.Ö.T.T. Fed up. DONE! You name it.
En fågel viskade i mitt öra att du hade only 8 days left... det betyder att du åker hem imorn. Då förväntar jag mej leverans. Annars ska jag ta mej fan bjuda på ignorans. I hope I'm not wrong about you. I know it was real and I ended it too fast. But I just hope it doesn't belong in the past.

Jahepp, skön känsla borta.
Men gnälla? Vad hjälper det?

Ser fram emot en ledig dag imorn. Utifrån läget nu så är jag ledig. Men man vet aldrig, telefonen ringer säkert ska ni se. Men som sagt, jag behöver ha en ledig dag!

Sjukt mycket att göra den här helgen på jobbet. Men det har vart en bra dag ändå. Haft kul med kollegorna :)
Och just de ja, detta bryr jag mej inte om egentligen... för jag vet vem hon är sen innan o jag har träffat henne genom min kompis som var riktigt bra vän med henne för några år sedan...men jag vet att många av er där ute ser henne som en slags kändis genom bloggen ;) Så.. för att komma till poängen nångång ;) Jag serverade allas vår
Stina-Lee i dag, eller ja.. hon o hennes pojkvän satt i bilen o väntade på käk. Jag lämnade ut de... haha!

Näää, vet ni vad? Mysa framför film är vad jag sa.
Imorn börjar mitt nya hälsosamma liv. Magaluf-resterna ska bort.

Sleep Tight!





Do your thing:
Postat av: Linda

Tack, vad vart det för film då?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin