Kose-Fika!

Kompis-dag... så kan man väl säga?
Förmiddagspromenix med F. Tog med oss Bumbi ut på en långkörare. Tiden rusar bara förbi när jag och F är ute och går. Babbel, babbel och babbel. Mycket vuxenprat idag :) Är vi verkligen 21?

På tal om 21... fyller ju år på fredag! Jeeez, är vi redan där? Snart inne i oktober. GALET! Vad hände där egentligen?

Osminkad och med håret i en slarvig tofs ska jag nu bege mej in mot stadens ljus och ta en koselig fika med M. Söder som vanligt I guess ;) Vårat ställe! Kanske hinner med en promenad i staden oxå. Det är ju trots allt jääätte fint väder ute!



Loves ya! ♥ XoXo




Do your thing:
Postat av: Sabine

jo det är mitt projektarbete :)

så förhoppningsvis kommer jag kunna erbjuda såna för en förhoppningsvis rätt billig slant innan sommaren :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin