Människans Bästa Vän



Den som sa de måste ha träffat Enza innan hon ens var född :)
Hon är den bästa av bästaste ibland alltså!

En hund finns alltid där för dej.
Den älskar dej oavsett...
Blir alltid glad när du kommer hem.
Tröstar när du är ledsen.

Jag och Enza har en ny rutin. Hon ligger alltid med mej i sängen på kvällarna när jag gör sista "rycket" på internet. Du vet, bloggar, kollar om de kanske hänt något nytt på facebook (vilket de inte har såklart eftersom jag redan loggat in 11 gånger under dagen), laddar hem nån bra film och så där... Och igår tyckte hon nog att jag behövde lite mer kärlek än vanligt :) Hon brukar alltid tycka de är för varmt o gå när jag ska sova men nu kröp hon minsann fram till kudden och låg intill väggen med mej... så mysigt! Fast de kan bli lite bökigt att sova med en stor schäfer i min 90-säng... De får jag ju lov att säga. Så vi hoppar nog rutinen på de ;)

Idag blir det träff med M. Jag hoppas vi kan mötas upp vid Henrys café?? För jag är tokhungrig nu! Kycklingsallad sa jag :) Have a fiiiin dag friends! Pussen


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin