Myspys med tjejerna!

Alltid kul att träffas och prata om sånt som girls kan go on and  on om hela tiden... Killar såklart! Vi smaskade på godsaker, kollade Idol och jag njuter av sånna här moments! Me and my peeps :)



Nu är det dock dags för sängen. Ska kolla avsnitt nr 2 av Gossip Girl, säsong 2, först bara... trodde jag redan sett de så jag panik tankade avsnitt 3 nyss, men icke då! Så nu har jag 2 NYA avsnitt att kika på. Jiihooo!

För övrigt kan jag säga att tårarna rann ner för mina kinder igår. Milda Matilda va sorgligt avsnitt 3 av OTH var!! Oh my gosh...  Och på tal om sorgligt, alla i bloggvärlden har väl fått nys om Madde nu...? Madde var en tjej med en agressiv cancerform. Trots detta kämpade hon på och höll skenet uppe. Jag har inte följt hennes kamp i bloggen men läste igenom den lite snabbt häromdan och hamnade även inne på hennes killes blogg. Hans blogg ligger nu bland mina favoriter. Det skulle även hennes gjort om hon inte somnat in i måndags... Trots att jag inte har någon anknytning till någon av dom så blev jag jätte rörd! Det är verkligen mardrömmen, att förlora någon man älskar! En film med samma öde... A Walk To Remember. Rekommenderas starkt! 

Hans blogg hittar du
här och Hennes blogg hittar du här.





♥  ♥ 
They say Summer Love is fleeting.

But sometimes, what starts as a fling... can lead to the real thing.


A simple trip to the beach can be all it takes to clear our heads and open our hearts.

And write a new ending to an old story.


There are those who got burned by the heat, they just want to forget and start over.

Well there are others who wants each moment to last forever.


But everyone can agree on one thing. Tans fade, highlights go dark and we all get sick of sand in our shoes. But the end of summer is the beginning of a new season, so we found ourselves looking to the future.


You ain't seen nothing yet.
♥  ♥  ♥


God Natt!



Do your thing:
Postat av: Mikaela

Vad är det där för klockren text du har hittat love?

Postat av: Tessan fr karlstad

Hej du sööta!

Den tjej du skrivit om, hennes kille var vår nolla förra året...jocke umgicks ganska mkt med honom i början. De förlovade sig för ett tag sen typ 6 mån nu innan hon dog usch det e så hemskt så man blir tårögd!

Hoppas annars allt e bra med dig & att det går bra på jobbet i helgen!

Kramar!

2008-09-20 @ 11:54:29

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin