Oh My!

Shit vad jag har längtat efter OTH! Äntligen är det tillbaka!
Nu säsong 6... Gillade första avsnittet skarpt. Men jag vill se vad som händer med tjejen nedan NUUUUUU!


Bild: Google.se

Uppe med tuppen kändes det som, hade rejält med grus i ögonen när mobilen började spela "Madicken, Madicken, pilutta dej, pilutta dej..." klockan 8.30. Jag var tvungen att ta bussen (bussen!!) in till stan och besöka AF. Jahepp... nu börjas det igen. BLÄÄÄÄ! Det ordet vill jag köra ner i halsen på dom!

Nu: en promenad med vovven. Ganska fint väder.
Sen: fika med Mia.
Senare: hem till Natta och kika in nya lyan!

See Ya!
    ☆

Do your thing:
Postat av: Jonna

jo nu är de bättre ;) full rulle hemma! vad gör du?

Postat av: Jonna

hehe ;) åh vovve! jag har en tok katt hemma som är gaaalen ;) lite svårare att städa men de går ändå ;) han skall ara med överallt! ;)

2008-09-03 @ 12:49:37
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack raring.. Usch jag är så himla snorig. Så illa... Nu när man är hemma och vill träffa alla vännerna igen så är man helt down liksom. Blää :(

Å hon är så snygg (bilden)

2008-09-03 @ 13:18:38
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Linda

Fullt upp ikväll ;] Idag har jag ett ovanligt trött ansikte ikväll så jag gjorde en bra bedömning igår. Jag jobbar imorgon också men ska allt ta mig i kragen för en fika med dig. Jag slutar 4. Vad tror du om en fika vid 5? :] Det kommer säkert ett sms snart. Kram!

2008-09-03 @ 18:31:12
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin