To My Friend <3



Till min underbara vän M, som jag alltid går igenom exakt samma saker med.
Du ska inte tro att vi höll regel nr 2, No Feelings!, det vet ni ju... Men de är skrämmande hur lika våra situationer alltid är! Kärlek på jobbet... pfft! Det är sånt man ser på film och aldrig tror ska hända en själv i verkliga livet.

Kärlekstrubbel. Kärleksförvirring. Kär? Kär i Kärleken?  Gud vet vad jag är... men frågorna är många. Det ligger fortfarande massor i luften. Trots att vi lämande allt "bra", det är så mycket jag aldrig fick svar på!

Fine, min pojk tyckte allt var för komplicerat för ett förhållande nu. Magaluf, och sen 2 olika länder... I get it. Ok med mej (typ inte men ändå) , men de som skrämmer skiten ur mej är om han har en annan tjej där nere som "betyder mer", som han har gjort exakt samma saker med. Sagt exakt samma saker till och som han tänker på mer än mej!!!!!!!!!!!!! Det är INTE okej.

Som M säger i sin blogg, 1 vecka i Magaluf är som 1 dag. Här är 1 vecka en evighet! På Kärlekens Ö har man inte koll på någonting. Du vet inte vilken dag det är, vad som skedde igår eller vem som åkte hem när, var och hur. Så enkelt är det. Jag vet det. Men ändå kryper de i kroppen för att jag ännu inte hört ett ljud från snuffen. Damn it! Jag har ju å andra sidan inte heller hört av mej... Det är lätt att vända på allting så det blir neg. Jag ska försöka skärpa mej...

Nåja, vart kommer jag med detta?
Ingenstans tror jag... men nu har jag lättat mitt hjärta :)
Jag är KING på brustet hjärta, men fina komma-över-fuck ups-och-må-bra-igen-tips är mer än välkomna :)



Dip a toe i självömkans pool...


Do your thing:
Postat av: Mikaela

babe "...A never ending story is what I have with u... I'll do anything 4 uuuuuu... na na na na na na..."



Dip a toe i självömkans pool, är det vad du säger?

Jag tar en simtur i den?



AAAAAAAAAAAAAAH! Jag blir galen!

Och varför tänker jag att efter vårat nyårsfirande i London och Edinburgh kommer allt bli bra?



Pfft, ge mig en spark i magen nästa gång vi ses..

Postat av: Lisa

Den där låten är så söt :)

2008-09-02 @ 20:44:13
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar: Du kommer inte bli besviken! :)

2008-09-02 @ 21:30:21
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ja :D äntligen! efter alla dessa månader. såg du det?

2008-09-02 @ 23:51:00
URL: http://caprice.blogg.se/
Postat av: Jonna

Allt bra idag?

2008-09-03 @ 11:39:22
URL: http://jth.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin