Unbelieveable! ... But I still think it's funny


Asså nu döööör jag snart.
15 april. Alla sammanträffanden, tecken... fate. Jag driter i vad du kallar de! Men något sjukt pågår.
De är bara sinnes, milt sagt.

Det är inte aktuellt att fundera mer på det här nu. Men ändå har jag fortfarande tusen funderingar i huvet.
Things man inte kan släppa ... just för att dom är obesvarade. "I think we all are confused right now"

Oh well, dags att krypa ner. Kroppen skriker efter sömn. Borde veta bättre än att agera slarvmaja när jobbet kräver tidiga mornar. Men jag kan bara inte somna på rak arm. Måste göra nåt innan, typ lyssna på musik eller helst slöblega på nån favorit. OTH kanske?... bara för att dra nån snabbt ur högen ;)



12.e... pfft, close enough! Det hade inte vart sant om Fuck Up nr 2 oxå åkt 15.e!


Loves ya! XoXo


Do your thing:
Postat av: Mikaela

12.e, 15.e! whoop, whoop!

NO whoop whoop!!

Dos fuck-ups = No comprende NADA!!



Any1, some1... förklaringar, POR FAVOR!

Postat av: Linda

I'm lost ;] Men det är väl huvudsaken. Haha.

Försök stå ut på jobbet och vila ordentligt ikväll!

Hugs.

2008-09-28 @ 11:52:46
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin