Vad kallas en person som för en dialog med sig själv?

Jo, de ska jag berätta... Mobbad.

För de är så jag känner mej nu.
Det kan väl inte vara så att jag, Emelie the small-town-gal, är den enda i världen som sitter hemma en lördagskväll?

Loggade nyss in på facebook och på vänlistan finns.. tadaa, en peson online. 1 person! Que pasa? Denna personen befinner sig i USA. Allt så är klockan bara barnet och han har säkert kvällens festligheter planerade. Dom börjar dock först om ett par timmar. Så han kan chilla i lugn och ro... med gott samvete.

Nåja, vad är en bal på slottet?
Jag är otroligt taggad för att sova :) En helg fulltankad med jobb... Börjar åtminstone 12 imorn. Och slutar 20! Tjobidoo! Då hinner jag hem till  Ensam Mamma Söker.  Nästan iaf.

 . . . . . ..

Jo just de ja, spetsfavoriten på Gina fanns kvar. Men endast i st XS. Lite tajt får jag lov att erkänna. Får dom in fler i S kan jag tänka mej att köpa den.

Nepp, slutdiskuterat. SOVA!
We love you dark continent. Good Night!


Har en minst lika trött vovve brevid mej ;) ♥

♥ ♥ ♥

Do your thing:
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack för ditt tävlingsbidrag sötis. Hoppas du får en skön söndag! kram!

Postat av: Linda

Tjohoo, allt bra?

2008-09-21 @ 20:50:11
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin