WTF?


Antingen är folk bara dumma i huvudet eller så är tekniken på väg att spåra nuförtiden...



Gissa vad dagen består av? . . . . . . Rätt!
Fika såklart... det är det enda jag gjort sen jag kom hem typ :) Men fasligt va mysigt de är!
Först ut är en kaffe med M. Gnälla lite över våra gemensamma problem. Gnata och tjata fast vi inte kommer nånvart med det. Sen hem och styra upp pannkakor! Gud vad jag saknat pannkakor!

Fika nr blir med söta
Lillefot.
Och ikväll innan mörkret faller hade jag väl tänkt hinna med en rask promenix.

Hippo!

Do your thing:
Postat av: Emelie

Fika är ju meningen med livet ffs. x-D Nej men det är himla mysigt. O söta lillefot ja.. Säg hej från mig. ^^ Kram på dig sötnos


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin