1:a April!

April, april... din dumma sill!
Nää jag tror inte det. Att lura någon på 1 april existerar väl knappt längre? Klyscha.
Så försök inte nu, jag kommer inte gå på de ;)



Däremot har vi en härlig månad framför oss!!
Förutom att det är NU som våren ska ta fart på allvar, har jag en del saker på gång just i april.

Nästa vecka ska jag infinna mej på alkoholhanteringskurs i 3 dagar.
Samma vecka är det PÅSK redan. Då ska jag ha ett stort påskägg! :)

Och på påskdagen åker jag neråt i landet för att hälsa på en vän. Helsingborg närmare bestämt.

Som en liten bonus på månaden hoppas jag hitta en lägenhet!
Och jag ska, som ingen kan ha missat nu, tatuera mej igen.
PUSS!

Do your thing:
Postat av: bownii

sv: kul att ja kunde påminna dej, visst är OTH grymt bra! älskar soundtracksen och hela seroen..men ja är sååå förtvuvlad över payton :(


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin