Bio, Café o Bar och kvällsmys helt enkelt!

Jag är ju ganska rolig egentligen. I may ha antytt tidigare att jag skulle se ett eller två avsnitt av Scrubs förut. Eftersom det var mulet och så menar jag... Mm. Det var tanken faktiskt. Men nu är klockan kvart över fem och jag har inte sett ett avsnitt xD Va hände? Det är sällan jag vet det. Men jag tog en skogspromenad med mamma o vovve istället. Jag gillar när jag o mamma har förmiddagarna ihop ♥

Det blir inget Scrubs nu heller. Next out är bio och käk på Café o Bar.

Jag måste åka ganska nu faktiskt. Men jag slänger in ett God Natt sen darlings! PUSS!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Vilken film?! Säg att du såg 17 again... Då kan du berätta för mig om den är värd att gå på


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin