Good Morning Sweethearts!


Egentligen gillar jag att gå upp lite tidigare om mornarna. Just för att ha lite dag så att säga innan man sticker mot jobb. Och med att gå upp lite tidigare menar jag förstås aldrig innan kl 09. Men idag orkade jag bara inte. Det är som bekant en helt okej känsla att ligga kvar o dra sig några timmar i sängen oxå ;) 

Solen lyser och man har såklart bättre saker för sig än att sitta inne framför datorn o uggla...
Nu är det btw typ bara 2 veckor tills jag o girlsen åker ner till MALLIZ!! :D :D  Längtar so much! Later!


Do your thing:
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej på dig ;>

Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :*



Det kan vara så att det översta och några inlägg i min blogg itne går att kommentera (det är fel på blogg.se) men probelemt är snart löst, så kommentera nått undre inlägg om det inte går ;>


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin