Hähähähä... mycket gnägg

Jag citerar mej själv:

"Nu: powernap.
Sen: ingen aning. Jag vill göra nåt kul. Men vad?"

Mmm, det som hände var att jag på nåt sätt hade saker att göra förut och därmed fick powernapen knö på sig. Vid 17 fick mina ögon dock nog och där låg jag i sängen bland alla mina kuddar och somnade ifrån John Tucker must die i dvd.n. Sen sov jag 3 härliga timmar fram tills nu. Roligare än så blev det inte. Men fan va jag älskar att sova en stund sådär mitt på dan :)



Hey, jag vaknade just in time! Desperate Housewives om 10 :D
Bra tajming!




Edit: Det är ju för sjutton hockey istället på Kanal 5!!
        Craaaaaaaaaaaaaaap!



Do your thing:
Postat av: Mikaela

Vadå "för sjutton"?????

SLUTSPEL SA JAG!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin