I should've known better...

Life sucks.

Näää de gör de inte ;) Men nu är jag helt förvirrad.
Tydligen hade Senäte, utan nuvarande hyresgästens godkännande, gått in i lägenheten i måndags och haft visning :/ Vilket gör att jag nu står i nån kö som egentligen inte alls är en kö. Jag har goda chanser att få lägenheten men det är inte klart än. FUCK!! Igår bestämde jag allt med hon som bor där nu. Ingen annan hade ju kollat på den, trodde vi... It's funny how surprising things can get.

Jag hoppas såklart att jag får den!! Wish me luck :D
Kan dock inget mer göra förrän imorn. Fuck igen!

Men nu ska jag ut i solen!
PUSS på er!


Do your thing:
Postat av: jessica

just det! MISSbartender! DÄRifrån kommer det ju hahaha, smart jag är ;)

Postat av: Tina

skit åxxå.. ja hoppas verkligen att den blir din..

2009-04-29 @ 17:34:04
Postat av: Therese i Karlstad

Gahhh, störande för dig! Hoppas det går vägen åndå :)

2009-04-30 @ 10:21:53

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin