Life can always start up anew!



Crazyday!!
. . . . .

Åh jag hade velat att de skulle räcka så ;) Men det hade inte blivit en rolig blogg det.
Jag är stabil just nu. Men inombords är jag ändå sönderpumpad av tankar hit och dit. Funderingar kring det ena och det andra. Stressad över lägenheter och att jag faktiskt ska åka till Stockholm och MAGALUF om TVÅ dagar!

På golvet ligger resväskan som jag släpade ner idag. Den är tom än.
Inte har jag fikat med varken Linda eller Mia. Jag måste köpa en ny mascara innan jag åker. Jag har inte fått mitt intyg från kursen jag gick i början på månaden heller kom jag på nu... och idag har jag mest flängt runt på stan känns det som.

I mean, my god. Och jag ska va på jobbet, för andra gången, om en halvtimma.
Det.här.inlägget.blev.lika.rörigt.som.jag.själv.är.nu.

PUNKT.




Och just de ja... Nu ska lägenheten vara min.
Men jag tror inte på nåt förräns jag typ flyttar in ;)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin